Čo hovoria zákazníci

Servis Najlyže

Servis Najlyže

Disponujeme špičkovým zázemím - servis lyží a snowboardov prebieha na strojoch najvyšej urovní. Nemecký automat REICHMANN DTS-U Pro s technológiou HQT (High Quality Tuning) sa postará o dokonalo ostré hrany bez zbytočného opotrebovania hrán vďaka keramike. WINTERSTEIGER Sigma RS, ktoré zabezpečujú sklzniciam perfektnú štruktúru na jazdenie, ktorú ocenia nie len profesionáli. Voskovačka R off B precízne nanáša vosk a perfektne leští sklznicu za tepla.

Pravidelný servis lyží a snowboardov prispieva nielen k predĺženiu ich životnosti, no aj k Vašej bezpečnosti a celkovému zážitku z jazdy. Pravidelným servisovaním sa vyvarujete nenávratným poškodeniam, ktoré sa môžu opakovane prejaviť v skoršej potrebe kúpy nového vybavenia. Preto Vám odporúčame nepodceňovať to a na servise nešetriť, poplatky za servis sa s cenami nového vybavenia nedajú porovnávať. Kontaktujte nás.

Často kladené otázky

Ako často servisovať svoje lyže / snowboard?

Ideálna frekvencia je minimálne raz za sezónu - na jej začiatku u skôr sviatočných lyžiarov a pokojne aj niekoľkokrát do roka pri lyžiarskych nadšencoch. Frekvencia nezávisí len od intervalu vášho lyžovania, ale aj od snehových podmienok v strediskách, v ktorých ste si boli zajazdiť. Kamene na svahu vedia vážne poškodiť sklznicu a pokiaľ nie je toto poškodenie riešené, spravidla to vedie k ešte väčším škodám. Ako vždy a vo všetkom, aj tu teda platí, že prevencia sa vypláca :) A len pre zaujímavosť - profesionáli doporučujú brúsiť hrany aj po 3 dňoch lyžovaní.

Ako zistím, že je čas na servis?

Pokiaľ sa nestalo niečo konkrétne (nenabehli ste na veľký kameň alebo podobne), je zvyčajne prvým signálom zmena jazdných vlastností Vašich lyží alebo snowboardu. Nepočúvajú Vás tak dobre ako predtým a hrany pri zmene smeru horšie reagujú, tzn. zmena smeru už nie je tak pohotová. Ďalším signálom môže byť nižšia rýchlosť, sneh sa Vám viac lepí na sklznicu, a samozrejme - sklznica je už na pohľad poškodená. Pričom nemusí ísť o rozsiahle poškodenie, no aj jej klasické opotrebovanie, ktorému sa v podstate nedá vyhnúť, vie zhoršiť zážitok z jazdy.

Aké sú riziká nepravidelného servisovania?

Mnohé - skôr si opotrebujete svoje lyže / snowboard a skôr sa tak ocitnete v obchode s jedinou možnosťou - kúpiť si nové vybavenie. No nejde len o peniaze, ide aj o Vaše zdravie a bezpečnosť - lyžovať alebo boardovať s nenabrúsenými hranami nie je veľmi dobrý nápad a môžeme sa len domnievať, koľko úrazov v lyžiarských strediskách celého sveta sa dá pripísať práve zanedbanému servisu. A napokon ide aj o zábavu. Na lyže či "dosku" sa predsa vždy postavíte preto, aby ste zažili poriadnu jazdu, a preto treba mať všetko v poriadnom technickom stave. Zničená sklznica a tupé hrany k tomu skrátka nepatria :)

Servisy v Bratislave

Ružinov - Galvaniho 2/A

Po-Pia 10:00 - 19:00
So-Ne

10:00 - 17:00

+421 919 066 704
info@najlyze.sk Napíšte nám

  • Servis
  • Požičovňa
  • Bazár

Dúbravka - Bagarova 20

Pon 14:00 - 19:00
Ut 10:00 - 13:00 14:00 - 19:00
Str 14:00 - 19:00
Štv 10:00 - 13:00 14:00 - 19:00
Pia 10:00 - 13:00 14:00 - 19:00
So 09:00 - 13:00
Ne ZATVORENÉ ZATVORENÉ

+421 919 066 705
info@najlyze.sk Napíšte nám

  • Servis
  • Požičovňa
  • Bazár

Predĺžená záruka na vybraný tovar

Úpravy lyžiarok na mieru

Servis lyží a snowboardov

Top modely lyží na vyskúšanie